Karina Delfos, Yoga Lifestyle: yogalessen in Den Haag Segbroek
 

Tips voor de lessen

  • Oefen met een lege maag. Eet minimaal 2 uur van tevoren geen zware maaltijd meer, hooguit iets lichts zoals fruit.
  • Draag comfortabele kleding waarin je makkelijk kunt bewegen. Het is aan te raden om op blote voeten te oefenen voor een beter gevoel met de aarde en een betere grip. Neem warme sokken mee voor tijdens de ontspanning.
  • In de studio zijn yogamatten aanwezig. Uit hygiënisch oogpunt vraag ik je hier een eigen mat of doek overheen te leggen. Ik adviseer om zelf een antislip-mat aan te schaffen. In de studio verkoop ik antislip-matten van het Duitse merk Lotus Design in verschillende kwaliteiten. Vraag hiernaar als je geïnteresseerd bent.

 

trend_kombioekotex_kombi(1)

 

  • Kom op tijd. Te laat binnenkomen in een les stoort anderen.
  • Respecteer de rust en de ruimte. Betreed de yogaruimte niet met schoenen.
  • Bewaak je eigen grenzen. Beoefen yoga vanuit je eigen kunnen en laat je niet afleiden door wat een buurman of buurvrouw kan.
  • Een houding mag uitdagend zijn maar pijn is niet goed. Kom uit de houding als je pijn voelt en vraag advies.
  • Geef voor de yogales aan mij door als er speciale lichamelijke omstandigheden zijn zoals een blessure of ander lichamelijk ongemak of zwangerschap. Bij twijfel over het beoefenen van yoga in jouw conditie raadpleeg je eigen arts of specialist.
  • Wees spaarzaam met het gebruik van deodorant en parfum.